Про мене























1. Прізвище, ім’я та по батькові   Юрченко Ніна Миколаївна
2.  
Фото конкурсанта
3.  
Місце роботи (найменування освітнього закладу відповідно до статуту) Понорницька загальноосвітня школа I-III ступенів
4.      
Посада     вчитель образотворчого мистецтва
5.      
Педагогічний стаж роботи  27 років
6.      
Кваліфікаційна категорія   вища
7.      
Звання  немає
8.
Педагогічне кредо 
«Учитись важко, а учить ще важче
Але не мусиш зупиняться ти.
Як дітям віддаєш усе найкраще,
То й сам сягнеш нової висоти»
9.
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте  навчання через гру, робота в групах, метод проектів, використання ІКТ
10. Власний особистісний і педагогічний портрет (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки в електронній формі)
Дарувати людям доброту, любов, розуміння – сенс життя Ніни Миколаївни Юрченко.  Вона по-справжньому улюблена в свій предмет – образотворче мистецтво. Професійна майстерність вчителя поєднується з неповторною щирістю, простотою, глибокою ерудицією, зовнішньою привабливістю і повагою до людей.
     Учительський талант Ніни Миколаївни виявляється в умінні будити у вихованців інтерес до вивчення свого предмета. В центрі діяльності  – особистість учня, його індивідуальність, рівень підготовки, бажання, характер, життєві прагнення. Слово педагога, щире, доброзичливе, емоційне, викликає в дитячих душах прагнення глибше зрозуміти життєві істини.
Що б не проводила  вчителька: чи то уроки, чи позакласні заходи – вони цікаві, захоплюючі, оригінальні.

Висновок про педагогічну та методичну діяльність вчителя образотворчого мистецтва Понорницької ЗОШ I-III ступенів
Юрченко Ніни Миколаївни
Юрченко Ніна Миколаївна  працює в Понорницькій ЗОШ I-III ступенів  з вересня  1993 року.
Ніна Миколаївна прищеплює інтерес до свого предмета  шляхом створення на уроках творчої, емоційно-піднесеної атмосфери; прагненням цікаво, нестандартно та водночас доступно викладати свої думки.
Середній рівень успішності її вихованців із образотворчого мистецтва становить 8,7 %.  Школярі мають необхідні знання про кольорову гаму та практичні уміння створити нові барви шляхом змішування кольорів, навчені передавати  власний емоційний стан  за допомогою ніжних, суворих, сумних кольорів.
Художні матеріали, якими користуються діти, досить різноманітні: кольорове чорнило, кольорова крейда, вугілля, олівці, фарби, фломастери, туш, гуаш тощо. Малюнки виконуються  на папері, картоні, пластику, дереві з використанням різних художніх технік.
Вчителька уміло залучає школярів до декоративно-прикладної творчості, під час якої вони практично пізнають зв’язки між різними видами мистецтва, виробляють навички художнього оформлення середовища.
Юрченко Н.М.  працює над проблемою «Формування творчої особистості засобами образотворчого мистецтва», у пошуках оптимальних методів керівництва розвитком творчих здібностей і композиційних умінь та навичок, розробила систему спеціальних композиційних вправ (ця система  вправ полягає у визначенні геометричних принципів упорядкованості та характерних ознак композиції).
Робота з учнями  будується на взаєминах його з учителем, які засновані на принципах педагогіки співробітництва. Вирішальну роль  у формуванні творчих здібностей учнів на її уроках відіграє доброзичлива психологічна атмосфера уроку, довіра, повага, заохочення до нестандартної аргументованої точки зору на досліджувану проблему. 
Ніна Миколаївна переконана, що з  багатьох предметів,  що вивчаються в загальноосвітній школі, чи не найвищий виховний потенціал належить мистецтву з притаманним йому впливом на свідомість і  підсвідомість особистості. Так як в сучасному житті елекронізація, комп’ютеризація впевненими кроками іде вперед, виникає необхідність привертати увагу дітей до витоків прекрасного. Тому саме мистецтво здатне виховувати справжню духовність, плекати творчу особистість.
Вчителька розвитку творчої особистості, формуванню художньо – образного мислення, засвоєнню мови мистецтва, форм, жанрів, стилів, а також інших теоретичних знань і технологічних умінь надає великого значення. Це  розширенню художнього  досвіду, опануванню елементарними художніми уміннями та навичками у практичній діяльності, набуттю досвіду створення художніх образів у процесі власної елементарної творчості; збагаченню емоційно - почуттєвої сфери;  розвитку художніх і загальних здібностей, вихованню в учнів естетичного ставлення до дійсності та емоційно – ціннісного ставлення до мистецтва; вихованню художніх інтересів, смаків, морально естетичних ідеалів, потреб у художньо – творчій самореалізації та духовно – естетичному  самовдосконаленні відповідно до вікових можливостей; формуванню універсальних якостей творчої особистості.
Гармонія у взаємовідносинах з учнями, їх батьками, колегами, творчість у всьому – основні риси індивідуального стилю Ніни Миколаївни.
Комунікабельна, доброзичлива,  легко вступає в контакт з учнями, вміє володіти їх увагою, спрямовуючи її на успішне засвоєння програмового матеріалу.
Це вчитель, який постійно прагне до самовдосконалення, завжди в творчому пошуку.
Директор школи                       І.М.Чепік


Немає коментарів:

Дописати коментар